پسر پارسی

من یک ملی گرا هستم که به مهر میهن قلم میزنم!

پسر پارسی

من یک ملی گرا هستم که به مهر میهن قلم میزنم!

پیشگفتار


به نام خداوند خورشید و ماه
که دل را به نامش خرد داد راه
جز او را مدان کردگار سپهر
فروزنده ماه و ناهید و مهر

درودی دارم برخاک خسته‌ام ایران،که به خود بسیار ستم
دیده و درپی آزاد زیستن تمام مردمش در آتش دشمنی بیگانگان
و خاموشی خاکستر به جا مانده‌ی یارانش می‌سوزد...
سپس درودمن بر روان تمام جان باختگان راه آزادی‌وسربلندی
میهنم ایران از ابتدای وجودش تا به امروز.
من یک پارسی هستم و برآنم تا به همراه دیگر پارسیان به
رهبری فکری بابک خرم‌دین،میهنم را از چنگال دین وحکومت تازیان
برهانم!زیرا پس از سالها کنکاش بر این باور رسیدم که یکی از
دلایل نگون بختی ماایرانیان،دین اهریمنی تازیان است‌ که همچون
ماری برآرمانهای بلندایرانیان،سالهای متمادیست چنبره زده‌است!
هر روز که می گذرد باور من در این مورد استوارتر می‌شود...
پیش از این دراین آدرس برای میهنم و هم‌میهنانم می‌نوشتم ولی
اکنون به دلیل کارهای بسیار زیادی که داشتم رمز ورودی وبلاگم
را فراموش کردم و در پایان مجبور شدم در این خانه جدید به
ادای باری که در برابر میهنم دارم بپردازم.
این دگرگونی را به فال نیک میگیرم و در این سنگر تازه،روشهای
نوینتری را در مبارزه‌ام به کار می بندم.
روشهایی که بااستفاده‌ازتجربه 11ماه‌وبلاگ نویسی به دست‌آوردم.
هم میهن بایسته است به پیوندهای موجود در وبلاگم بروید زیرا
بیشتراین تارنماها را بسیار مفید و ارزشمند دیدم.
به وبلاگ گزشته من هم بروید زیرا در مورد:
پیروز پارسی و کار بزرگش
پیامبر ایرانیان ابومسلم مروی خراسانی
سنباد بزرگ و اندیشه بزرگش
نقاب پوش دلیر
سردار استقلال ایران زمین،بابک خرم‌دین
سردار سپیدپوشان تپورستان
یادداشتهایی را نگاشتم.یادداشتهایی که با خاندن آنها پی به
افسانه بودن استقبال ایرانیان از تازیان می برید.
نیروی من در نوشتارم است وهیچ گونه سلاحی ندارم ونمی‌خاهم که
داشته باشم تا با تازیان وتازی‌زدگان بجنگم!زیرا بر این باورم
که بنیاد فکری تازیان آنگونه سست ولرزان است که در برابر
هرگونه گفتار نیرومند مخالفی زانو خاهد زد،برای همین است که
این دین،مخالفان فکری خویش را نابود می‌کند زیرا توان پاسخ دادن
آنها را ندارد.در مقابل اندیشه خشک(تعصب) در این دین آنگونه
نیرومند است که با وحشیگری ویژه خود توانایی سرکوب هر جدال
فیزیکی را دارد .بر این اساس تمام کوشش این کوچک نادان براین
است که ایرانیان رابا گزشته‌ی پرشکوه‌ولی تاریک شده‌ی خویش آشنا
سازد!این شیوه‌ی مبارزه‌ی من است=گام برداشتن درجهت مخالف گام
تازیان!آشنا کردن ‌ایرانیان با پیشینه خویش:همان چیزی که
تازیان ‌و تازی‌زدگان سخت از آن در بیم و هراسند!
در این راه دشوار دست هر ایرانی میهن دوست را که خاهان یک
ایران بزرگ وآبرومنداست را با داشتن هر اندیشه مبارزاتی به
گرمی میفشارم!امیدوارم ایرانیان نیز این کوچک را یاری دهند.
مخالفت سرسخت گونه‌ی این کوچک با دین اهریمنی اسلام به مفهوم
دشمنی این نادان با تمام مسلمانان نیست!اندیشه تمام هم‌میهنان
مسلمانم برای این کوچک دارای احترام است،تنها مبارزه من با
آن دینی است که‌فرمان به نابودی هراندیشه آزاد و میهن‌پرستانه
می دهد!زیرا گروهی اندکی از مسلمانان نیز هستند که میهنشان
ایران را به راستی دوست می‌دارند،مانند:ابومسلم سردار بزرگ
باختر ، نادر شاه ، امیر کبیر و... که مسلمان بودند ولی
میهنشان را نیز به راستی دوست می داشتند.
من هرگز سخنی را برای خوش آمد هیچ کس نخاهم گفت و برایم هیچ
ارزشی ندارد که گروه بسیاری‌از هم میهنانم به دلیل (شاید بتوان
گفت : )جهل خویش مرا به دلیل یورشم به اسلام ترک کنند!
زیرا در پاک بودن راه خویش برای میهنم هیچ شکی ندارم!
سربازی هستم،پرچم فریدون برافراشته بر سرم،پیشوایم
بابک خرم دین‌،بااندیشه سنباد و با پوشش مازیار و به تنهایی
فرود پسر سیاوخش،خون داریوش شاه بزرگ در رگانم‌ ومنشور
کوروش شاه‌بزرگ پیش رویم،دینم‌ایران و افتخارم زرتشت پاک
و کتاب آسمانیم شاهنامه فردوسی است.

 

به درود
آزین خرمدین
sarbaz_iran@yahoo.com


      « هم میهن شرکت نکردن در انتخابات حق قانونی شماست »

نظرات 8 + ارسال نظر
باران دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 05:57 ب.ظ http://baroonsobhdam.blogsky.com

براوو !! از نوشته هات لذت بردم. اگه میشه درباره کورش شاه و همچنین تقویم زردشتی بنویس . موفق باشی.

آرش سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 06:39 ب.ظ http://derafshekaviani.blogspot.com

درود بر شما آزین گرامی... یک دنیا از پیام شما سپاسگذارم. من به وجود رادمردانی چون شما افتخار میکنم. آزین جان نگران نباش زیرا ما دوباره ایران را می سازیم حتی اگر با خشت جانمان باشد.... در ضمن انتخابات نه! باقالی پلو در منزل آری!...جــاویـــــــد ایــــــــــران.

آرین سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 08:02 ب.ظ http://airyana.persianblog.com

با درود به شما دوست خوب وگرامی .من چندین بار سرزدم ولی وبلاگ شما باز نمیشد خوشحال از برگشتنتان .دوست گرامی من با توجه به این آقا که شخص تحصیلکرده ای میباشد ولی هرگز رای نخواهم داد . .چون به بهترین افراد هم اجاز کار نخواهند داد.زنده باد ایران وایران وهمبستگی ایران ویج وبازگشت به آیین بهی.راستی مشکل وبلاگتون هم اگر خواستی بنویس

ارشیا پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 11:17 ق.ظ http://korosh-e-kabir.persianblog.com

دوست گرامی مدت زیادی هست که از شما خبر ندارم برایتان میل می فرستم

مانی یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:14 ب.ظ

درود بر تو دوست میهن پرستم.امیدوارم هماره در پناه یزدان تندرست زیوی.من برای نخستین بار است که به وبلاگت اومدم و خیلی خوشحالم که هستند کسانی که مهر میهن دارند و با تمام وجود از ایران و زرتشت و این سرزمین اهورایی و پارسی با گفتن راستیها پاسداری میکنند.من نیز هماره از گذشته تاکنون مهر میهن در وجودم حک گشته و عاشق ایران و پارسی با تمام بزرگانش میباشم و اندیشهای پاک هم میهن مهربانم چون شما را میستایم.
و در این راه مهر به میهنم سختیهای فراوان دیده .چون عاشق ایرانم هستم این سختیها را دوست دارم و با تمام وجود مهر ورز میهنم خواهم بود.خواستم وبلاگی بسازم تا اندیشهایم را بگویم اما دیدم هستید شما مهرورزان به میهن.پس بهتر دیدم شما را.درود بر شما مهربانان و درود بر تو اذین پاک اندیش.
به عشق میهن سرودهایی گفته ام که اگر بخواهی برایت خواهم نوشت.سرودهایی به عشق ایران. بابک. پادشاهان پاکمان و ............
به امید سر افرازی ایران و ایرانی
به اقبال بی زوال پارس
شاد زی و مهرت روز افزون باد.

حمید رضا پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:19 ب.ظ http://www.iraf.persianblog.com

با درود بر شما هم میهن ارجمند
من هم مانند شما از شیفتگان آیین اهورایی اشو زرتشت هستم ُ اما این دلیل نمی شود که به ستیز با باورهای اسلامی بروم . من می خواهم الگو باشم ؛ نه در جبر و بدگویی ، بلکه در اندیشه ی نیک ، گفتار نیک و کردار نیک .
من هم مانند شما از تازیانه ی تاریخ دردمندم ، اما درمان از نیک سرشتی می جویم .
امیدوارم از من نرنجیده باشید . کاری نکنیم که پیروان زرتشت را به دید انسان های متعصب کور بنگرند ؛ حال که این آیین خردورزی در آستانه ی تولدی دوباره است .
پاینده ایران و زبان پارسی و آیین بهی .

شیما دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:36 ب.ظ

درود به تو پسر ایرانی.من به وجوده تو افتخار می کنم.یادمون باشه گفتار نیک پندار نیک کردار نیک . پاینده ایران

فرهاد پارسی سرشت یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:48 ب.ظ

با درود فراوان به تو دوست هموطن آزین خرمدین:

از خاندن نوشته ات بسیار خوشحال شدم و در عین حال بسیار شگفت زده! چرا که واژه واژه آن همگون با شیوه پندار من در مورد سرزمین اهورایی من بود.به وجود هموطنانی چون تو می بالم.

دوست عزیزم حمیدرضا:
به شما حق میدهم که با خاندن این نوشته ها اینگونه پنداشته باشید که هدف ستیز با باورهای اسلامی است. زیرا این همان چیزی است که من در حدود 4-5 سال پیش تصور میکردم.ولی باور کنید از حدود 500 سال پیش خرافات و دروغهایی در این کشور چنان به خورد جان و روح مردمان داده شده که من و تو در برخورد های آغازین با این سخنان ناگزیر به داشتن چنین احساسی هستیم. به عنوان یک برادر کوچک پیشنهاد من به شما (و سایر کسیانی که اینگونه فکر میکنند) این است که کمی از نگاه متعصب خود به دین اسلام فاصله بگیرید و در این زمینه تحقیق کنید.اگر به این نتیجه رسیدید که این سخنان درست است که چه نیک.و اگر به این نتیجه رسیدید که هدف ستیزه با اسلام است با ایمان تر از قبل به راه خود ادامه دهید که ایمان با پشتوانه تحقیق بسیار با ارزشتر از ایمان موروثی است.
پاینده باد وطنمان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد